Warpol Agro TV - YouTube
Facebook
Twitter
Instagram

polskienglishрусский

Strona główna / Nowe maszyny   /  Ciągniki/Traktory

T5 Tier 4A

T5 Tier 4A

T5 Tier 4A

T5 Tier 4A

DANE
TECHNICZNE

Model: T5.95, T5.105, T5.115
Grupa: Ciągniki/Traktory
Producent: New Holland
Stan maszyny: Nowa
Dostępna od ręki: Nie

Gama T5: nowa koncepcja ciągników, przeznaczonych dla gospodarstw zajmujących się produkcją zwierzęcą oraz gospodarstw wielokierunkowych zorientowanych na przyszłość

  • Cicha i nowa kabina VisionView™: wiodący w segmencie komfort operatora i widoczność, która wyznacza nowy standard doskonałości ergonomicznej
  • Silnik F5C Common Rail z turbodoładowaniem o poj. 3,4 l: jego moc sięga 114 KM i jest on w pełni zgodny z normami emisji spalin Tier 4A
  • Regulowana czułość dźwigni rewersora - przekładni nawrotnej shuttle: precyzyjna kontrola zmiany kierunku jazdy
  • Nowe, wykrywające obciążenie, zdalne zawory hydrauliczne tylne i międzyosiowe: najlepsze w swojej klasie osiągi hydrauliki o łącznym natężeniu przepływu sięgającym 127 litrów na minutę
  • Całkowicie zintegrowany, montowany fabrycznie ładowacz: stała wydajność przy udźwigu sięgającym 1850 kg
  • Całkowicie nowy modułowy przedni układ zawieszenia i WOM: udźwig sięgający nawet 1840 kg
  • Opony R38: zwiększony prześwit, lepsza przyczepność do podłoża i zmniejszone ugniatanie gleby

Firma New Holland zaprezentowała po raz pierwszy ciągnik T5.115  podczas wystawy Agritechnica w Hanowerze. Wchodzi on w skład całkowicie odnowionej gamy T5, która ponownie definiuje standard w segmencie gospodarstw zajmujących się produkcją zwierzęcą oraz gospodarstw wielobranżowych. Modele T5.95, T5.105 i T5.115 oferują znacznie większą moc silnika, wynoszącą od 99 do 114 KM. Pierre Lahutte, Dyrektor ds. Zarządzania Produktami odpowiedzialny za ciągniki powiedział: "Nowa seria T5 stanie się domyślnym wyborem dla gospodarstw średniej wielkości zajmujących się produkcją zwierzęcą oraz gospodarstw wielobranżowych zorientowanych na przyszłość. Dzisiejszy T5 stanowi kwintesencję szerokich konsultacji z klientami oferując doskonałą widoczność, ergonomicznie rozmieszczenie elementów sterowniczych,  bardzo wygodną kabinę i wiodące w segmencie osiągi.” 

Cicha i nowa kabina VisionView™:  wiodący w segmencie komfort pracy operatora i widoczność, która wyznacza nowy standard doskonałości ergonomicznej

New Holland zdaje sobie sparwę z faktu, iż komfort pracy operatora jest warunkiem podstawowym umożliwiającym uzyskanie optymalnej wydajności, zwłaszcza podczas długich i trudnych dni roboczych. Nowa kabina VisionView™ została zaprojektowana przy użyciu zaawansowanych technik wirtualnej rzeczywistości wokół operatora , aby zapewnić użytkownikom niezrównaną doskonałość ergonomiczną. Wszystkie elementy sterownicze idealnie pasują do dłoni operatorów, niezależnie od ich kształtów czy wielkości. Główne elementy sterownicze, włącznie z myszą elektronicznego sterowania siłą uciągu (EDC), dźwignią wyboru prędkości WOM i dźwigniami zdalnych zaworów hydraulicznych, zostały rozmieszczone po prawej stronie operatora w formie ergonomicznego podłokietnika Command Arc, co zmniejsza zmęczenie operatora i zwiększa precyzję wykonywanych prac. Nad podłokietnikiem Command Arc  można zamontować wspornik pod monitor prasy belującej. W ten sposób monitory zamontowane w kabinie znajdują się w bezpośrednim polu widzenia operatora, zwiększając tym samym bezpieczeństwo i komfort.

Specjalny pedał pozwala w nieograniczony sposób regulować pozycję kolumny kierownicy, a zintegrowany pulpit przyrządów znajduje się u podstawy kolumny, co umożliwia precyzyjne sterowanie bez zmiany pozycji za kierownicą.

Przejrzyste, całkowicie otwierające się okno dachowe zapewnia nieograniczoną widoczność pracy ładowacza w całym zakresie roboczym, nawet przy maksymalnej wysokości. W dach kabiny wbudowano wąską belkę dachową, rozwiązanie znane już użytkownikom maszyn New Holland - ma ona na celu zmniejszenie zasłoniętego obszaru do poziomu najniższego w segmencie. Wygięte, otwierane tylne szyby boczne zapewniają czyste pole widzenia montowanych z tyłu kosiarek, a przeźroczysty tylny panel poszerza tylną szybę, optymalizując widoczność podczas podłączania narzędzi. Zmieniono również położenie tłumika wydechu: teraz jest on wyrównany ze słupkiem A, co znacznie poprawia widoczność wewnętrznej krawędzi opony - rozwiązanie to idealnie sprawdza się przy kulturach uprawianych w wąskich rzędach.

Całkiem nowa, dwustrefowa klimatyzacja, wyposażona jest w 10 otworów wentylacyjnych, których pozycje można indywidualnie ustawiać, a wszystkie one zapewniają równomierny przepływ powietrza dzięki technologii dwóch stref, oferującej optymalny komfort całego ciała. Elementy sterownicze zamontowane na słupku B idealnie pasują do dłoni i można nimi intuicyjnie operować podczas jazdy. Naturalna wentylacja została dodatkowo zoptymalizowana przez możliwość otwierania okien bocznych oraz szyby przedniej i tylnej - te ostatnie są otwierane dwustopniowo.

Efektywne silniki o dużej mocy zwiększające wydajność i zmniejszające zużycie paliwa

Cała gama T5 wyposażona jest w nowe silniki F5C Common Rail z turbodoładowaniem o poj. 3,4 l, wyprodukowane przez firmę FPT Industrial, w których zastosowano technologię recyrkulacji schłodzonych spalin celem ich dostosowania do norm emisji Tier 4A. Zmodernizowane silniki osiągają moc od 99 od 114 KM. Większa rezerwa momentu obrotowego aż o 51% oznacza, że nawet w najtrudniejszych warunkach silnik utrzymuje wysoką moc, a równocześnie oszczędza paliwo. Cała gama jest również dostosowana do zasilania 20-procentowym biopaliwem B20.

Silnik ten został opracowany specjalnie pod kątem zastosowań rolniczych i osiąga maksymalną moc przy prędkości obrotowej 1900 obr./min, dokładnie w zakresie roboczym, natomiast poszerzony profil maksymalnego momentu obrotowego, mieszczącego się w przedziale 1700-2100 obr./min dodatkowo poprawia elastyczność w większości zastosowań. Również prędkość WOM 540 obr./min osiągana jest przy prędkości obrotowej silnika 1900 obr./min., aby zapewnić stałą wydajność, gdy narzędzia napędzane przez WOM znajdują się pod obciążeniem. Prędkość WOM 540 ECO odpowiada prędkości obrotowej silnika równej zaledwie 1535 obr./min., co pozwala obniżyć zużycie paliwa.

Regulowana czułość dźwigni rewersora - przekładni nawrotnej shuttle: precyzyjna kontrola zmiany kierunku jazdy

Trzy zakresy szybkości działania sprzęgła na ergonomicznej, zamontowanej na kolumnie dźwigni rewersora PowerShuttle, można z łatwością regulować. Zakres Soft przeznaczony jest do zastosowań polowych takich jak belowanie zwijanie bel, zakres Medium - do standardowych prac, natomiast zakres High został opracowany specjalnie pod kątem zapewnienia niemal błyskawicznej zmiany kierunku podczas intensywnej pracy z ładowaczem.

Nowe, wykrywające obciążenie, zdalne zawory hydrauliczne tylne  i międzyosiowe: najlepsze w swojej klasie osiągi hydrauliki przy łącznym natężeniu przepływu sięgającym 127 litrów na minutę

Nowa gama T5 korzysta również z zaprojektowanego ponownie układu hydraulicznego, oferującego wiodący w segmencie przepływ łączny

sięgający 127 litrów na minutę. Specjalna, dodatkowa pompa układu kierowniczego daje maksymalne natężenie przepływu rzędu 43 litrów na minutę, dzięki czemu operator steruje z łatwością kieruje maszyną, nawet podczas intensywnej pracy ładowacza.

Zarówno nowe tylne, jak i  międzyosiowe zawory zdalne oparte są na technologii wykrywania obciążenia (Load sensing) i można nimi sterować z wygodnego wnętrza kabiny - doskonale nadają się one do zastosowań specjalistycznych, np. intensywne prace z ładowaczem. Łączny przepływ hydrauliczny obecnie sięga około 84 litrów na minutę, co oznacza, że nawet najbardziej wymagające zastosowania hydrauliczne, takie jak zwijanie bel, można wykonywać z łatwością. Przy czynnościach, które wymagają mniej intensywnej pracy układu hydraulicznego, mamy do dyspozycji pompę standard o natężeniu przepływu 65 litrów na minutę z pompą układu kierowniczego o wydatku 38 litrów na minutę.

Całkowicie zintegrowany, montowany fabrycznie ładowacz czołowy: stała wydajność przy udźwigu sięgającym 1850 kg

Ciągnik T5 został zaprojektowany z myślą o ładowaczach czołowych, jest całkowicie kompatybilny z montowanym fabrycznie ładowaczem czołowym 700TL marki New Holland. Zwiększony udźwig maksymalny wynoszący 1850 kg w połączeniu z maksymalnym natężeniem przepływu hydraulicznego sięgającym 80 litrów na minutę zapewnia szybkie cykle, a tym samym większą wydajność. Znacznej poprawie uległa również widoczność, gdyż ramiona ładowacza po całkowitym opuszczeniu znajdują się w jednej linii z górną częścią maski, co daje nieograniczone pole widzenia z przodu. Funkcja poziomowania wewnętrznego gwarantuje, że każde ziarnko pozostanie w czerpaku w trakcie całego cyklu podnoszenia, jak również chroni przewody hydrauliczne przed zaczepianiem, pozwalając na bezproblemową pracę.

Wsporniki montażowe ładowarki zostały przesunięte jeszcze o 150 mm do tyłu, w niższe położenie, aby poprawić ogólną stabilność, nawet podczas transportowania najcięższych ładunków przy pełnym wysięgu. Opcjonalny elektroniczny joystick, który jest wbudowany w podłokietnik fotela, zapewnia precyzyjne sterowanie ładowaczem i bardzo krótki czas reakcji, równocześnie zmniejszając zmęczenie pod koniec długich dni roboczych.

Całkowicie nowy modułowy przedni układ zawieszania i przedni WOM: udźwig sięgający nawet 1840 kg

Opcjonalny, modułowy, częściowo zintegrowany przedni układ zawieszania TUZ i przedni WOM idealnie sprawdza się w przypadku klientów zbierających i transportujących siano i pasze, którzy pracują kosiarkami montowanymi z przodu, a imponujący udźwig wynoszący 1840 kg (dla całej serii), oznacza pełną kompatybilność nawet z najcięższymi narzędziami. Ponadto firma New Holland jest jedynym producentem w tym segmencie oferującym wybór pomiędzy elektronicznym a mechanicznym sterowaniem siłą uciągu, umożliwiającym precyzyjne zarządzanie narzędziami zamontowanymi z przodu. Opcjonalny, wielofunkcyjny wspornik umożliwia zainstalowanie przedniego układu zawieszenia i przedniego WOM w przypadku zmiany profilu gospodarstwa. Firma New Holland jako pierwsza oferuje również inne rozwiązanie: obciążnik przedni, który obecnie może zostać w pełni zintegrowany.

Elastyczny wybór opon

Wszechstronność serii T5 oznacza, że może być ona używana do szerokiej gamy zastosowań.  Dlatego można w niej montować wiele typów opon, od tych o najniższym profilu, takich jak R30 aż do R38, oferujących doskonały prześwit, chroniący cenne plony roślinne, jak również lepszą przyczepność do podłoża i mniejsze ugniatanie gleby. W ciągniku można również zamontować opony do murawy doskonale nadające się do przygotowywania gruntu na dużą skalę na polach golfowych, czy do pielęgnacji trawy.

Specyfikacja modeli

Nowa numeracja zastosowana w serii T5 umożliwia błyskawiczne rozszyfrowanie osiągów poszczególnych modeli, gdyż pierwsza cyfra odnosi się do serii - czyli T5, a cyfry następujące po kropce oznaczają maksymalną moc modelu.

Model

Maksymalna
moc (KM)

Maksymalny
moment obrotowy (Nm)

Przyrost momentu obrotowego (%)

T5.95

99

407

51%

T5.105

107

444

49%

T5.115

114

461

44%

 

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

DANE KONTAKTOWE

BROSZKÓW BIAŁA PODLASKA ŁUKÓW SOKOŁÓW PODLASKI
Broszków 27b
08-130 Kotuń
Aleja Solidarności 4
21-500 Biała Podlaska
(obiekt Vikking)
ul. Żelechowska 21
21-400 Łuków
ul. Ząbkowska 15
08-300 Sokołów Podlaski
Tel.: (25) 641-46-02
Tel./fax: + 48 (25) 641-46-51
Tel.: (83) 342 32 02 Tel.: (25) 798-65-42 Tel.: (25) 781-66-21
sklep.broszkow@warpol-agro.com.pl biala@warpol-agro.com.pl lukow@warpol-agro.com.pl sokolow@warpol-agro.com.pl

Autoryzowany dealer:
Newholland Kuhn Unia Sipma Kongskilde Warfama POMOT

STRONA GŁÓWNA  |   O FIRMIE  |   ODDZIAŁY  |   AKTUALNOŚCI  |   KONTAKT

OFERTA: Nowe maszyny  |   Używane maszyny  |   Dostępne od ręki  |   Serwis i części zamienne  |   Promocje  |   Finansowanie

© 1996 - 2013 WARPOL AGRO SP. Z O.O. WYKONANIE: SIGNUM